Dakota Johnson, Hari Nef i Petra Collins promują pierwszy zapach stworzony przez dyrektora kreatywnego Gucci – Alessandro Michele. W spocie bohaterki, ubrane w pastelowe kolory i ożywczą zieleń oraz retro biżuterię przemierzają dzikie ogrody.
Dyrektor kreatywny Gucci znany jest z tego, że świetnie potrafi wyczuć rynek, trendy i nastroje grupy odbiorców. Zapach Gucci Bloom nawiązuje do linii akcesoriów marki z kwiatowymi nadrukami w roli głównej. Alessandro Michele ma też oko do detalu, co można dostrzec nawet w najmniejszych szczegółach kampanii (np. flakonik perfum nie jest ze szkła, ale z porcelany). Zarówno scenografia jaki i modelki idealnie wpisują się w retro estetykę zapachu.
Choć nigdzie nie można natrafić na ślady miasta, to właśnie wizja urbanistyczna była inspiracją dla stworzenia całej kampanii. Dyrektor kreatywny zdradza, że zapach Gucci Bloom jest sposobem na podróżowanie do nieistniejących miejsc. Zapach potrafi przenieść do surrealistycznego świata – bezkresnego ogrodu, wypełnionego mnóstwem kwiatów i roślin.
Data publikacji: 20.10.2017 r.