wpisz szukaną frazę
Szukaj

Dawka emocji w reklamie Toyoty

Spot stworzony przez markę Toyota pt. „Good Odds” powstał nie tylko po to, aby wzruszać widzów na całym świecie. Głównym celem reklamy jest motywowanie do działania. W wielkim stylu.

 

Nie jest łatwo stworzyć krótki film, który bez patosu opowie historię o niepełnosprawności. Spot Toyoty emitowany podczas tegorocznego wydarzenia sportowego Super Bowl udowadnia, że to właśnie inność i różnorodność może inspirować.

 

Główna bohaterka to zdobywczyni ośmiu złotych medali na paraolimpiadach – Lauren Woolstencroft. To kolejna opowieść z cyklu prawdziwych życiowych i sportowych motywacji. Autentyczne emocje towarzyszą nam od momentu narodzin sportsmenki, przez stawianie pierwszych, wcale nie tak łatwych kroków, po kolejne etapy rozwijania swojej pasji – narciarstwa.

 

 

Data publikacji: 16.02.2018 r.

Share

Podobne artykuły