Francuska firma ubezpieczeniowa AXA zadebiutowała kampanią reklamową „restless for a reason”.
Ma ona przekonać odbiorców, że to nie sprzedaż ubezpieczeń na życie, chorobowych czy majątkowych jest najważniejsza, ale pomoc klientom. Multikanałowa kampania (tv, outdoor, radio i media cyfrowe) wystartowała 3 września z emisją spotu w najpopularniejszym kanale telewizji komercyjnej w Wielkiej Brytanii ITV.
Wraz z główną bohaterką, aspirującą tancerką Taylor Haines z Alaski, śledzimy jej treningi, poprzeplatane porażkami i sukcesami. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że Taylor tańczy z protezą nogi, która w tym zawodzie jest niemałym wyzwaniem. Postawa bohaterki, a tym samym cały spot, przekonuje, że nie wolno się poddawać. Nawet proteza nie jest powodem, dla którego należy rezygnować z tańca i wyrażania siebie.
Darrell Sansom, Główny Dyrektor ds. Klientów i Innowacji AXA UK przekonuje, że „najważniejsze jest zadowolenie klientów. Jeśli spełniamy oczekiwania dotyczące oferty ubezpieczeń to nie chcemy spocząć na laurach, ale szukamy innych możliwości, aby pomagać naszym klientom na co dzień. Taylor Haines uosabia etos determinacji i pokazuje w jaki sposób się rozwijamy. Jesteśmy czymś więcej niż tylko firmą ubezpieczeniową, a nasz spot ma za zadanie to udowodnić”.
Data publikacji: 15.09.2017 r.