Discovery przeprowadziło badanie wśród konsumentek w Stanach Zjednoczonych, by dowiedzieć się, jakie mają wartości i czego oczekują od telewizji.
W badaniu przeprowadzonym wiosną 2018 roku pod nazwą „Her View” wzięło udział 1200 kobiet powyżej 18 roku życia. Przeważająca większość z nich odpowiedziała, że postrzega pozytywnie swoje życie, oceniając je średnio na 7 w skali 1-10, a 80% jest usatysfakcjonowana relacjami z rodziną. Wśród zajęć, które respondentki wymieniły jako ważne dla nich znalazło się słuchanie muzyki, czytanie, oglądanie telewizji oraz podróże, gotowanie i pieczenie (to ostatnie odstresowuje w produktywny sposób 61% badanych).
65% badanych przyznaje, że telewizja przyczynia się do ich życiowego szczęścia, a 7 na 10 kobiet traktuje ją jako ucieczkę od codzienności. Jakie są pozostałe powody konsumpcji treści telewizyjnych?
Co więcej, z badania wynika, że średnio w miesiącu ponad 75% kobiet w wieku 25-54 lat ogląda przynajmniej jeden kanał Discovery (w formie linearnej lub online). Jest to więcej niż w przypadku jakiejkolwiek innej rozrywkowej telewizji kablowej. Do kobiet najbardziej przemawiają kanały takie jak Food Network, Discovery Channel, HGTV, Animal Planet i Travel Channel, skupiając się na ważnych dla nich tematach w wiarygodny, rzeczowy sposób. Kwestie związane z gotowaniem, podróżami, rodziną i nauką odnoszą się bowiem do ich głównych wartości.
Źródło:
Raport „Her View”, Discovery, 2018
Data publikacji: 30.05.2018 r.