Halo – czyli, co słychać w kampaniach crossmediowych - tv♥ by tvn media
wpisz szukaną frazę
Szukaj

Halo – czyli, co słychać w kampaniach crossmediowych

Aby dotrzeć do konsumentów, marki łączą kampanie reklamowe na różnych platformach. Coraz częściej marketerzy stosują połączenie reklamy telewizyjnej z kampanią online wzmocnione przez działania promocyjne w mediach społecznościowych.

Przygotowaliśmy zestawienie najciekawszych kampanii łączących różne kanały komunikacji.

 

Sezon świąteczny w Hiszpanii nieoficjalnie zaczyna się od bardzo wyczekiwanej reklamy corocznej loterii bożonarodzeniowej. Jej tradycja sięga 1812 r. i polega na tym, że uczestnicy kupują losy na spółkę z członkami rodziny, przyjaciółmi czy kolegami z pracy.

3,5-minutowe video przypomina stylistyką najlepsze kawałki z Pixara. Jednak film urywa się w pewnym momencie, a po ciąg dalszy przygód należy sięgnąć na specjalnie stworzone na tę okazję profile społecznościowe głównego bohatera.

 

Z kolei sklep internetowy z odzieżą męską Menlook wyprodukował pierwszą reklamę telewizyjną w pełni stworzoną ze zdjęć z Instagrama zamieszczonych przez influencerów z całego świata. Kampania składała się z reklamy telewizyjnej, działań w mediach społecznościowych i konkursu.

 

Japońska marka kosmetyków Shiseido startująca z reklamą kolekcji do makijażu, odnotowała również wysoką sprzedaż produktów do pielęgnacji włosów, a reklama telewizyjna promująca sklep internetowy koreańskiego domu towarowego SSG wpłynęła na wzrost zakupów stacjonarnie.

 

SSG:

Shiseido:

Share

Podobne artykuły