Agencja badawcza GfK MRI zajmująca się rynkiem mediowym opublikowała dane na temat zjawiska binge-watchingu w Stanach Zjednoczonych.
Okazuje się, że 62% badanych spędza czas oglądając maratony treści telewizyjnych. Ta czynność pochłania 10 godzin tygodniowo u przeciętnego zwolennika takiego sposobu konsumpcji kontentu. A jak wygląda ich profil demograficzny?
Co więcej, 26% z nich lubi komunikować się z markami przez media społecznościowe. A co skłania ich do takiego rodzaju konsumpcji treści i w jaki sposób oglądają telewizję?
Z badania wynika również, że fani binge-watchingu, którzy preferują streaming kontentu wideo z Internetu mają swoje ulubione serwisy: można je podzielić w zależności od tego, czy konsumenci należą do grona cord cutters, czy cord-nevers. Istnieją też takie platformy, z których korzystają obie grupy.
Źródło:
www.adweek.com/tv-video/infographic-how-streaming-is-changing-tv-as-we-know-it/, 17.04.2018
Data publikacji: 27.04.2018 r.