Widzowie oglądający amerykańską sieć telewizyjną Fox mieli okazję zobaczyć mrożące krew w żyłach reklamy z okazji Halloween.
Za emocje przed telewizorami mogą podziękować firmie Mars, która produkuje słodycze np. Snickers, M&Ms i Skittles. 2-minutowe, przerażające filmiki zaczęły pojawiać się w przerwach reklamowych w telewizji już 2 tygodnie przed amerykańskim świętem “trick or treat”.
Do tej pory opublikowano cztery spoty z serii “Bite Size Horror”. Sądząc po reakcjach użytkowników na Twitterze, najbardziej przestraszył widzów filmik “Floor 9.5”, który pojawił się w przerwie podczas meczu baseballowego. Film opowiada historię kobiety, która pracuje w biurze i nagle została uwięziona w windzie między 9 a 10 piętrem budynku. Kiedy drzwi się otwierają, widzi mężczyznę stojącego w półmroku, który prosi ją o pomoc…
Filmik “The Road” opowiada o ojcu i dwóch córkach, odwiedzających starą, nieuczęszczaną drogę, którą podobno nawiedza duch motocyklisty.
Historia pt. “Replacement” dotyczy małego chłopca, któremu składa wizytę zamaskowany sobowtór.
Natomiast “Live Bait” to opowieść, w której role nagle się odwracają – rybak staje się ofiarą.
Kampania została stworzona przez Fox Networks Group’s przy wsparciu agencji All City.
Data publikacji: 30.10.2017 r