Podczas tegorocznej paraolimpiady w Rio Channel 4 zapewnił darmowy czas antenowy dla kampanii „Look on the Light Side” stworzonej dla Maltesers – brandu Mars Chocolate UK.
W telewizyjnych reklamach pojawiają się niepełnosprawni aktorzy opowiadający o niezręcznych sytuacjach takich, jak wstydliwe momenty z nowych chłopakiem czy weselna wpadka, która miała pozytywne zakończenie. 30-sekundowe spoty: „Theo’s Dog”, „Dance Floor” czy „New Boyfriend” bazują na prawdziwych przeżyciach niepełnosprawnych osób, które występują z paczką Maltesers. Cykl reklam został stworzony pod nadzorem organizacji działających na rzecz środowisk osób niepełnosprawnych.
„New Boyfriend” to historia niekontrolowanego skurczu bohaterki w romantycznym momencie.
W „Dance Floor” mała katastrofa owocuje sukcesem.
W spocie „Theo’s Dog” niesłysząca kobieta opowiada o spotkaniu z nowym psem partnera.
Michele Oliver, wiceprezes marketingu w Mars Chocolate UK powiedział: „jako jeden z największych reklamodawców w Wielkiej Brytanii, mamy odpowiedzialność i rolę do odegrania w odzwierciedleniu różnorodności w codziennych mediach. To jest naszym pierwszym krokiem”.