Dla trzydziestu zespołów, Super Bowl to nie koniec sezonu – to początek kolejnego. Spot pt. „Touchdown to Come” pokazuje jak jedna z drużyn przygotowuje się do nowych rozgrywek przy odrobinie inspiracji pochodzących z filmu.
Finał meczu Super Bowl to najważniejsze wydarzenie sportowe w USA. W tym roku przed telewizorami zasiadło ponad 100 milionów ludzi, którzy oglądali pojedynek mistrzów futbolu amerykańskiego zawodowej ligi NFL. Transmisja była też najpopularniejszym tematem w mediach społecznościowych – łącznie pojawiło się 170 milionów interakcji na Facebooku, Instagramie i Twitterze w samych tylko Stanach Zjednoczonych Ameryki.
Jedną z najlepszych reklam okazał się spot amerykańskiej Narodowej Ligi Futbolowej. Potężnie zbudowani sportowcy m.in. Eli Manning i Odell Beckham Jr. podejmują wyzwanie i tańczą do piosenki „Time of my Life” z filmu „Dirty Dancing”. Układ choreograficzny i słynna scena z podniesieniem sprawiły, że uśmiech jeszcze długo pozostał na twarzach widzów.
Data publikacji: 23.02.2018 r.