Finałowy mecz o mistrzostwo zawodowej ligi NFL przyciągnie przed telewizory miliony widzów. Z tej okazji zebraliśmy pięć najlepszych wg USA Today reklam, które w 2016 r. były pokazywane w przerwach meczu. Super Bowl w telewizji oglądało ponad 111 milionów ludzi, a wyświetlana podczas niego 30-sekundowa reklama kosztowała 5 milionów dolarów.
Co będzie hitem w 2017 roku? Ilu widzów zasiądzie przed telewizorem, a ile będzie kosztowała reklama?
To pokażemy Wam w lutym, tuż po meczu.
1. Hyundai’s 'First Date’
2. Heinz’s 'Wiener Stampede’
3. Doritos 'Ultrasound’
4. Doritos 'Doritos Dogs’
5. Hyundai’s 'Ryanville’
źródło: http://www.usatoday.com/story/money/2016/02/07/top-5-ads-super-bowl-50/79990346/