Gdy tanie kajaki zdominowały rynek, marka Perception przypomina, że nie można dać się nabrać na cenę. Reklama przyjęła konwencję parodii paradokumentu informacyjnego. W formie przewodnika wylicza różnice między dobrej jakości sprzętem a podróbkami.
Reklama została stworzona przez agencję Humanaut.
Główną cechą reklamy jest humor, który towarzyszy ekspertowi od kajaków na każdym kroku. Jednak nie tylko lekki charakter spotu jest tu ważny, ale i jego wartość informacyjna. Dla kogoś kto nigdy jeszcze nie kupował sprzętu, ta reklama będzie bardzo cenną dawką wiedzy. Większość konsumentów nie zdaje sobie sprawy z ryzyka, jakie wiąże się z zakupem niskiej jakości kajaków.
Aby kampania zapadła w pamięć wykorzystano hasło „Yakoff”, które oznacza bycie nabitym w butelkę i oszukanym, co z obrazowymi i śmiesznymi historyjkami buduje ciekawy storytelling i podkreśla ekspercką pozycję marki na rynku.
Data publikacji: 30.05.2018 r.