wpisz szukaną frazę
Szukaj

Humorystyczny przewodnik od marki produkującej kajaki

Gdy tanie kajaki zdominowały rynek, marka Perception przypomina, że nie można dać się nabrać na cenę. Reklama przyjęła konwencję parodii paradokumentu informacyjnego. W formie przewodnika wylicza różnice między dobrej jakości sprzętem a podróbkami.

Reklama została stworzona przez agencję Humanaut.

 

Główną cechą reklamy jest humor, który towarzyszy ekspertowi od kajaków na każdym kroku. Jednak nie tylko lekki charakter spotu jest tu ważny, ale i jego wartość informacyjna. Dla kogoś kto nigdy jeszcze nie kupował sprzętu, ta reklama będzie bardzo cenną dawką wiedzy. Większość konsumentów nie zdaje sobie sprawy z ryzyka, jakie wiąże się z zakupem niskiej jakości kajaków.

 

Aby kampania zapadła w pamięć wykorzystano hasło „Yakoff”, które oznacza bycie nabitym w butelkę i oszukanym, co z obrazowymi i śmiesznymi historyjkami buduje ciekawy storytelling i podkreśla ekspercką pozycję marki na rynku.

 

 

Data publikacji: 30.05.2018 r.

 

Share

Podobne artykuły