wpisz szukaną frazę
Szukaj

Jak poszerzyć dotarcie kampanii digitalowych do młodych odbiorców?

Z analizy Nielsena na rynku amerykańskim wynika, że komunikacja telewizyjna pozostaje główną składową budowy zasięgu oglądalności w wieloplatformowych kampaniach reklamowych.

Nielsen w analizie „Understanding Campaign Audiences Across TV + Digital” pokazuje, że połączenie tv i digitalu zwiększa znacząco zasięg kampanii cyfrowej.

Nielsen odkrył, że kampanie międzyplatformowe z reklamami wyświetlanymi zarówno w telewizji, jak i na urządzeniach cyfrowych dotarły do 59% grupy odbiorców w wieku od 18 do 34 lat. W ramach tej grupy demograficznej, najwięcej bo 28% zasięgu osiągnięto dzięki obecności w tv, 18% dzięki połączeniu kampanii tv i mediów cyfrowych, a tylko 12% dzięki kampanii online. W grupie osób w wieku 35-49 sama telewizja wygenerowała prawie 70% (48% z 69% całego zasięgu) łącznego zasięgu kampanii.

Zasięg kampanii

 

W połączeniu, telewizja i digital mają potencjał, by wywrzeć rzeczywisty wpływ na odbiorców. Kampania telewizyjna pomoże poprawić klikalność e-maili, zwiększyć reakcję na reklamy w mediach społecznościowych, a także wzmocnić przekaz marki. Digital zapewnia uzupełnienie telewizji o dodatkowe punkty kontaktowe, takie jak płatne reklamy w wyszukiwarkach, retargetowanie publiczności, reklamy display i media społecznościowe. Prowadząc kampanię telewizyjną w połączeniu z kampanią w wyszukiwarkach lub kampanią retargetingową, wzmacniamy zasięg, jednocześnie, dzięki targetowaniu, będąc w stanie dotrzeć do mikro-celu.

 

Źródło:

Nielsen, „Understanding Campaign Audiences Across TV + Digital”, USA, 2019

 

Data publikacji: 14.06.2019 r.

Share

Podobne artykuły