wpisz szukaną frazę
Szukaj

Jak tworzyć jakościowy content?

Poznaj 8 praktycznych zasad współpracy

Zoe Harkness – Head of Industry Programmes z Thinkbox, dzieli się swoim bogatym doświadczeniem w zakresie współpracy przy tworzeniu contentu w telewizji.

 

Zwraca uwagę, aby zatroszczyć się o dobre dopasowanie i uwzględnić zintegrowanie marki z działaniami marketingowymi, zanim dojdzie do aktywacji. Nie bez znaczenia jest dobra kreacja, dlatego powinniśmy przeprowadzać odpowiednie badaniaWarto szanować widza i wczuć się w jego emocje. Powinniśmy uwzględnić również rozmowy z nadawcami i dać sobie wystarczającą ilość czasu, wtedy są większe szanse na jakościowy content.

 

tv_love_wykresy_5-68

Źródło: opracowanie własne na podstawie: How Brands are Winning with Premium Content, materiał dostępny w wersji video: https://vimeo.com/134978456

Share

Podobne artykuły