Od momentu pojawienia się w reklamie Super Bowl w zeszłym roku, Justin Timberlake pełni funkcję szefa ds. nowych smaków w firmie produkującej napoje Bai. Tym razem artysta bierze udział w kolejnej, dość ekscentrycznej reklamie tej marki.
W spocie stworzonym przez agencję BxG@Bai, Justin Timberlake jest gościem specjalny w fikcyjnym programie informacyjnym w telewizji i dzieli się z widzami nowym odkryciem, którego promocja rozpoczęła się już w grudniu 2017 w mediach społecznościowych artysty. Umieszczenie borówki w malinie staje się oszałamiającym newsem. Nowy owoc nosi nazwę „braspberry”.
Reklama jest częścią letniej kampanii marki, która ma zadanie podkreślić dwie cechy napoju: wspaniały smak i zdrowotne właściwości, obie harmonijnie zamknięte w produktach Bai. Spot skierowany jest do pokolenia starszych millenialsów, którzy kierują się świadomymi wyborami konsumenckimi.
Spoty 15- i 30-sekundowe pojawią się podczas emisji wieczornych programów w amerykańskiej telewizji, takich jak: SNL, The Tonight Show: u Stephena Colberta, Setha Meyersa i Jamesa Cordena i będą emitowane w telewizji aż do września 2018.
Data publikacji: 11.05.2018 r.