wpisz szukaną frazę
Szukaj

Kontent tv w reklamie cz. 2: Serialowi lekarze ratują życie

Seriale medyczne od lat cieszą się niezwykłą popularnością. Firma ubezpieczeniowa Cigna, postanowiła wykorzystać zaufanie, jakim cieszą się telewizyjni doktorzy, aby zachęcić Amerykanów do wykonywania corocznych badań okresowych.

Tylko połowa Amerykanów robi coroczne badania kontrolne. Według organizacji CDC (Centers for Disease Control and Prevention), gdyby wykonywali je wszyscy, każdego roku mogłoby zostać uratowanych 100 tysięcy osób.

Ubezpieczyciel Cigna postanowił zachęcić Amerykanów do kontrolowania stanu swojego zdrowia za pomocą sławnych telewizyjnych postaci.

W kampanii wystąpił skład super lekarzy z najpopularniejszych amerykańskich seriali: Dr. Derek „McDreamy” Shepherd z “Chirurgów” (Patrick Dempsey), Kapitan Hawkeye Pierce z „M.A.S.H.” (Alan Alda), Dr. Lisa Cuddy z “Doktora House’a” (Lisa Edelstein), Dr. Chris Turk z serialu “Hoży Doktorzy” (Donald Faison) i Dr. John Carter z “Ostrego Dyżuru” (Noah Wyle).

Telewizyjne spoty wspierane były przez szeroką kampanię w social mediach. Wykorzystanie kontentu tv okazało się w tym przypadku bardzo skuteczne:

W 2016 r. liczba badań kontrolnych wśród dorosłych wzrosła o 7,07%, w porównaniu z rokiem 2015.

Data publikacji: 24.07.2017 r.

Share

Podobne artykuły