wpisz szukaną frazę
Szukaj

Które medium przyczynia się do największego wzrostu sprzedaży?

Przełomowe badania „Benchmark Series”, przeprowadzone przez uznaną profesor marketingu Karen Nelson-Field, odpowiadają na pytanie: Jakie elementy wpływają na sprzedaż marki w różnych mediach? W tym celu przebadano reklamy w telewizji, Facebooku, YouTube.

Punktem wyjścia w badaniu, było zdefiniowanie trzech kluczowych obszarów, które wpływają na sprzedaż.

 

 

Następnie elementy te przeanalizowano w kontekście różnych platform komunikacji reklamowej: telewizja, Facebook, Youtube.

Najważniejsze wnioski:

 

 

Telewizja przekazuje treści, które zachęcają do aktywnego oglądania.

 

Reklama telewizyjna jest prawie 2 razy bardziej aktywnie oglądana niż reklama wideo na YouTube,  a także ponad 14 razy  bardziej niż reklama na Facebooku.

 

infografika_0922_4(1)

 

 

Medium, które skupia największą uwagę generuje też najwyższą sprzedaż.

 

Wskaźnik o wartości powyżej 100 wskazuje, że reklama w sposób znaczący miała wpływ na sprzedaż.

 

infografika_0922_3(1)

 

Dowiedz się więcej o metodologii badania:

 

Badaniem objęto 2583 Australijczyków, którzy mieli styczność z 18 219 reklamamami w naturalnych warunkach, podczas oglądania w domu. Następnie respondenci zostali zaproszeni na zakupy do wirtualnego centrum handlowego, gdzie mogli rozważyć do 38 745 różnych marek – także tych, których reklamy widzieli w TV.

 

 

Źródło: ThinkTV, Media Attributes That Matter: The unique attributes of video advertising and how they impact brand growth, sierpień 2017.

 

Data publikacji: 29.09.2017 r.

Share

Podobne artykuły