Coca-Cola w najnowszej świątecznej kampanii „Refresh Your Holidays” łączy siły, sięgając zarówno po tradycyjną formę reklamy, jak i wykorzystując sztuczną inteligencję.
W tym sezonie świątecznym marka kultowego napoju przedstawia dwa niezależne spoty. Pierwszy to zrealizowana metodą tradycyjną 30-sekundowa reklama „A Holiday Memory”, która w rytmie „Feliz Navidad” zachęca do chwili wytchnienia i zasłużonego odpoczynku wszystkich, którzy dokładają starań, by tworzyć magię bożonarodzeniowych chwil. Reklama emitowana jest w Ameryce Północnej, Ameryce Łacińskiej oraz na rynkach Azji i Południowego Pacyfiku. W kolejnym spocie, już po raz drugi z rzędu, odświeżona została kultowa reklama świątecznych ciężarówek „Holidays Are Coming”, oparta na sztucznej inteligencji, stworzona z myślą o rynku amerykańskim. Kampania opracowana została przez WPP Open X, prowadzona przez VML oraz wspierana przez EssenceMediacom i Ogilvy.
Data publikacji: 07.11.2025 r.