Marka przekąsek w najnowszej kampanii odważnie stawia na odrodzenie lat 90. i wskrzesza kultowe hasło „Once You Pop, The Pop Don’t Stop”, by podkreślić nieoczekiwaną radość, jaka może się pojawić po otwarciu puszki Pringlesów.
Najnowszy spot „Duck King”, wyreżyserowany przez Thomasa Ormonde’a, to prawdziwy popis absurdu. Ta szalona historia przedstawia młodego mężczyznę, który za pomocą Pringlesów tworzy parę „kaczych ust”, by ostatecznie zostać namaszczonym na przywódcę kaczego stada. Ewolucja kampanii ma na celu dotarcie do miłośników przekąsek z pokolenia Z, przy jednoczesnym zainspirowaniu wieloletnich fanów marki do ponownego sięgnięcia po jedną z ich ulubionych przekąsek. Za kreacją stoi agencja kreatywna FCB New York, a kampania emitowana będzie w telewizji i mediach społecznościowych.
Data publikacji: 31.10.2025 r.