IKEA wraz z agencją DDB Brussels stworzyły nową odsłonę kampanii „Make Room For Nature”. To kolejna wizja z przymrużeniem oka, która ma zachęcić do wprowadzenia natury do wnętrz. W przypadku nowego spotu, IKEA potraktowała to dość dosłownie – salon staje się placem zabaw dla owiec.
Dzięki tej kampanii, IKEA podkreśla naturalne elementy wykończenia wnętrz. Reklamy, które do tej pory wypuściła IKEA pokazują, że może to przyjąć różne formy: między innymi naturalne materiały, ciszę, czy bujną roślinność. Szwedzka marka chce zachęcić wszystkich, aby odłączyli się na chwilę od technologii i zaprosili przyrodę do swoich domów.
Kampania, stworzona z myślą o mediach cyfrowych, społecznościowych oraz telewizji, została wyprodukowana we współpracy z agencją CZAR oraz wyreżyserowana przez Joego Vanhoutteghema.
Data publikacji: 29.06.2018 r.