W najnowszym spocie marka trafia do fanów sportowych emocji, rekompensując zeszłoroczną stratę możliwości uczestniczenia w ważnym dla nich wydarzeniu.
Jednym z pierwszych wydarzeń odwołanych na początku pandemii był zeszłoroczny turniej koszykówki NCAA March Madness. Najnowszy spot zrealizowany przez Uber Eats na okoliczność tegorocznego wydarzenia to kontynuacja kampanii „Tonight I’ll Be Eating” stworzonej przy współpracy z agencją Special Group. Bohaterką spotu jest Leslie Jones, amerykańska komiczka i aktorka, w zabawnie podwójnym wcieleniu. Humorystyczny spot opiera się na dialogu między dwiema kontrastowymi wersjami bohaterki – tej z 2020 roku, pogrążonej w chaosie, i tej aktualnej, która zamierza zrekompensować sobie zeszłoroczną stratę. Marka podkreśla swoją rolę oficjalnego partnera dostaw oraz promuje ofertę „Double the Madness”, w ramach której klienci, kupując jeden zestaw, mogą cieszyć się otrzymaniem drugiego darmowego przez cały czas trwania turnieju.
Data publikacji: 26.03.2021 r.