Reklama bez wizji i fonii? Case study Samsung - tv♥ by tvn media
wpisz szukaną frazę
Szukaj

Reklama bez wizji i fonii? Case study Samsung

Oglądasz ulubiony serial, nagle Twój telewizor zaczyna trzeszczeć, obraz niknie a na ekranie pojawiają się kolorowe pasy, po czym następuje ciemność i cisza. Przez kilka długich sekund wpatrujesz się w czarną pustkę i szukasz pilota, by sprawdzić czy telewizor jest włączony, czy się zepsuł. Nagle ciemność kończy pojawienie się tekstu: „To jest twój ekran telewizora… przez większość czasu: pustka pełna niczego.”

Na szczęście to nie awaria, to teaser nowej kampanii promującej nowe telewizory firmy Samsung. Kolejne spoty wyjaśniają przesłanie stojące za tymi niezwykłymi reklamami Samsunga: podczas gdy nieużywany telewizor jest rażącym czarnym prostokątem, telewizor QLED może wyświetlać obrazy wysokiej jakości w trybie czuwania a nowy „tryb ambientowy” telewizora będzie nawet naśladować tło, które stoi za nim, dzięki czemu telewizor będzie mniej zauważalny na ścianie.

Samsung w swojej kampanii #tvblackout wyemitował ponad 221 reklam telewizyjnych w ciągu 10 dni. Szacunkowo kampania „wyłączyła” telewizory około 49 milionom widzów! Nie tylko widzowie w domach zostali zaskoczeni. Samsung wyłączył też gigantyczny ekran na Piccadilly Circus oraz ekrany kinowe przed najnowszą częścią Gwiezdnych Wojen „Solo: A Star Wars Story”. Zajawką kampanii byli również statyści noszący ekrany telewizyjne nad ich głowami, z tablicami z napisem #tvblackout lub „Nigdy więcej pustych ekranów”.

 

 

Źródła:

news.samsung.com/uk/samsung-to-stage-nationwide-tvblackout, 28.05.2018 r.

www.xblogs.info/2018/05/gutsy-samsung-ad-will-turn-off-millions-of-tvs/, 28.05.2018 r.

 

Data publikacji: 24.06.2019 r.

Share

Podobne artykuły