wpisz szukaną frazę
Szukaj

Reklamy podczas wielkich wydarzeń – Oscary

Rozdanie nagród Amerykańskiej Akademii Filmowej na antenie ABC, które w tym roku odbyło się 9 lutego, dało markom kolejną szansę na dotarcie na żywo do widowni z całego świata.

Przedstawiamy przykłady reklam, które znalazły się w tegorocznym bloku reklamowym ceremonii wręczenia Oscarów:

 

Adobe – „Creativity for All”

 

Firma Adobe, zajmująca się oprogramowaniem, zadebiutowała nową kampanią przeznaczoną na ceremonię wręczenia Oscarów. Jej tematem jest demokratyzacja kreatywności i udostępnienie zestawu programów wszystkim zainteresowanym. Spot pt. „Kreatywność dla wszystkich” zawiera cyfrowy występ aktywisty Malali Yousafzai oraz scenę (zarówno prawdziwą, jak i animowaną) nagradzanej Grammy muzyk Billie Eilish, która wystąpiła na tegorocznych Oscarach.

 

Cadillac – „Make your own way”

 

Luksusowa marka, należąca do General Motors, zadebiutowała z nową kampanią „Make Your Own Way”. Jednym ze spotów emitowanych podczas ceremonii był ten z udziałem aktorki i uznanej reżyserki Reginy King, promujący nowego Cadillaca Escalade.

 

Turbotax – „All people are tax people”

 

Reklama przekazuje komunikat, że ludzie są w stanie każdego dnia dokonywać niezwykle trudnych zadań, więc rozliczanie podatków nie powinno stanowić problemu (z pomocą Turbotax).

 

Kinder – „Life Gets Bueno”

 

Marka Kinder powraca do Oscarów z 30-sekundowym spotem promującym tabliczkę czekolady Kinder Bueno. To pierwsza reklama telewizyjna w USA dla nowego produktu i trzecia z rzędu podczas ceremonii Akademii, dla marki Kinder firmy Ferrero w USA.

 

Data publikacji: 02.03.2020 r.

Share

Podobne artykuły