Rozdanie nagród Amerykańskiej Akademii Filmowej na antenie ABC, które w tym roku odbyło się 9 lutego, dało markom kolejną szansę na dotarcie na żywo do widowni z całego świata.
Przedstawiamy przykłady reklam, które znalazły się w tegorocznym bloku reklamowym ceremonii wręczenia Oscarów:
Adobe – „Creativity for All”
Firma Adobe, zajmująca się oprogramowaniem, zadebiutowała nową kampanią przeznaczoną na ceremonię wręczenia Oscarów. Jej tematem jest demokratyzacja kreatywności i udostępnienie zestawu programów wszystkim zainteresowanym. Spot pt. „Kreatywność dla wszystkich” zawiera cyfrowy występ aktywisty Malali Yousafzai oraz scenę (zarówno prawdziwą, jak i animowaną) nagradzanej Grammy muzyk Billie Eilish, która wystąpiła na tegorocznych Oscarach.
Cadillac – „Make your own way”
Luksusowa marka, należąca do General Motors, zadebiutowała z nową kampanią „Make Your Own Way”. Jednym ze spotów emitowanych podczas ceremonii był ten z udziałem aktorki i uznanej reżyserki Reginy King, promujący nowego Cadillaca Escalade.
Turbotax – „All people are tax people”
Reklama przekazuje komunikat, że ludzie są w stanie każdego dnia dokonywać niezwykle trudnych zadań, więc rozliczanie podatków nie powinno stanowić problemu (z pomocą Turbotax).
Kinder – „Life Gets Bueno”
Marka Kinder powraca do Oscarów z 30-sekundowym spotem promującym tabliczkę czekolady Kinder Bueno. To pierwsza reklama telewizyjna w USA dla nowego produktu i trzecia z rzędu podczas ceremonii Akademii, dla marki Kinder firmy Ferrero w USA.
Data publikacji: 02.03.2020 r.