wpisz szukaną frazę
Szukaj

Równouprawnienie kobiet w kampanii Secret

Procter & Gamble w kampanii dezodorantów Secret “Stres-test” przedstawia sytuacje wywołujące stres u młodych kobiet – często są to powody zawodowe, polityczne i genderowe.

Marka skupia się na pokazaniu, tego co oznacza bycie kobietą we współczesnym świecie. “Czego kobiety ciągle nie mogą robić, z jakimi barierami muszą się zmagać? Które role i sytuacje sprawiają, że czują się niekomfortowo?” – na te pytania, przygotowując kampanie, starał się odpowiedzieć temat kreatywny z Wieden + Kennedy.

 

W najnowszej reklamie Secret odnosi się do rzeczywistości wielu kobiet pracujących w agencjach reklamowych, marketingu, przedsiębiorczości. Zdeterminowane Ash i Emma w windzie przygotowują się do pitchingu, wymieniając się wzajemnie ogniem szybkich pytań i odpowiedzi (nastawiając się również na seksistowskie komentarze).

 

W poprzednich spotach kampanii “Stress-test” Secret nawiązywał m.in do wage gap czyli nierówności w wynagrodzeniach pomiędzy kobietami i mężczyznami, czy problemów kobiet transpłciowych.

 

 

Share

Podobne artykuły