wpisz szukaną frazę
Szukaj

Rynek indyjski: znaczenie telewizji linearnej wzrasta

Wraz z wielkością populacji Indii, konsumpcja mediów wśród mieszkańców tego kraju ciągle rośnie. Co ciekawe, to tradycyjne media wciąż cieszą się największym zainteresowaniem.

 

Według danych pochodzących z badania eMarketera z czerwca 2018 roku przeciętny mieszkaniec Indii spędza obecnie 4 godziny i 34 minuty dziennie konsumując telewizję i wideo online, czytając i słuchając treści. W ciągu ostatniego roku ta liczba wzrosła o 20 minut. Z kolei w 2013 roku średni czas spędzany z mediami wynosił 2 godziny i 52 minuty. Szacuje się, że  w 2020 roku będzie to 5 godzin i 10 minut.

 

infografika_0706_1(1)

 

Pomimo że popularność mediów digitalowych rośnie, to na telewizję przeznaczają najwięcej swojego czasu dorośli mieszkańcy Indii – prawie 57%, czyli 2 godziny i 36 minut dziennie. Zwłaszcza wśród tych osób, które konsumują telewizję spodziewany jest wzrost w ogólnym czasie spędzanym z mediami – do 3 godzin i 33 minut do końca tego roku.

 

 

 

 

Źródło:

eMarketer, czerwiec 2018

 

Data publikacji: 13.07.2018 r.

Share

Podobne artykuły