wpisz szukaną frazę
Szukaj

Silne kobiety rządzą światem w reklamie

Marka Reebok wypuściła kolejne spoty wspierające kampanię „Be More Human”. Tym razem w centrum uwagi są kobiety. Do współpracy zaproszono między innymi Arianę Grande, Gal Gadot i Gigi Hadid.

W serii 30-sekundowych spotów, każda kobieta opowiada co dla niej oznacza bycie człowiekiem. Grande mówi o ewolucji i potrzebie akceptacji. Gadot adresuje swoją wypowiedź do siebie samej z czasów, kiedy była nastolatką: „nie bój się upaść, bo kiedy zdecydujesz się zaryzykować i nie przegrasz, zmienisz świat”.

 

Według wiceprezesa ds. marketingu, Melanie Boulden, jest to potężny impuls od marki należącej do Adidasa, która od zawsze wspiera kobiety w akcentowaniu ich pozycji na świecie: „zrobiliśmy to w latach 80., kiedy marka pomogła wprowadzić nowy ruch fitness, zainicjowany i prowadzony przez kobiety, który zmienił kulturę i pokazał, że kobiety też mogą się pocić i mieć mięśnie i robimy to teraz”.

 

Do stworzenia spotów, Reebok zaprosił agencje Venables Bell & Partners z San Francisco oraz Roundhouse z Portland. Marka odzieży sportowej rozpoczęła również sprzedaż limitowanych edycji koszulek. Dochód zostanie przekazany na rzecz organizacji non profit Movement Foundation i the Women’s Strength Coalition.

 

Data publikacji: 10.08.2018 r.

Share

Podobne artykuły