wpisz szukaną frazę
Szukaj

Speight’s łamie stereotypy w reklamie piwa

Nowozelandzka marka Speight’s pokazała spot, w którym piwo tanecznym krokiem wkracza na parkiet. W swojej nowej kampanii marka uwiodła widzów humorystyczną i uroczą reklamą, która wywołała wiele pozytywnych komentarzy w mediach społecznościowych.

 

Kampania została stworzona przez DDB NZ i wyreżyserowana przez Steva Aysona. Pojawi się w mediach społecznościowych, cyfrowych, telewizji oraz OOH.

Filmik zatytułowany „The Dance” pokazuje dwóch kolegów z pracy. Jeden uczy drugiego tańczyć. Wraz z rozwojem opowieści, do pomocy w nauce dołączają się inni współpracownicy, którzy występują w roli ekspertów, krytyków i nauczycieli tanecznych ruchów.

 

Reklama łamie stereotyp męskich kampanii piwa, w których bohaterzy są silni i pewni siebie. W tym wypadku, aby osiągnąć cel muszą wykazać się humorem, muzykalnością, szacunkiem i cierpliwością.

 

Craig Baldie, dyrektor ds. marketingu powiedział: „świeże podejście do naszych wartości to doskonały sposób, aby pokazać siłę braterstwa, która towarzyszy marce od początku. Spot pokazuje starą jak świat zasadę w męskiej przyjaźni, aby być gotowym na największe poświęcenia dla swoich kolegów”.

 

Data publikacji: 25.05.2018 r.

Share

Podobne artykuły