Jak wynika z najnowszego raportu „Fullscreen orginal research” bardzo istotną rolę w dotarciu do młodzieży odgrywają influencerzy. Jest to szczególnie ważne dla generacji Z, która dorastała wraz z rozwojem Internetu i właściwie nie zna świata sprzed wirtualnej ery.
W odniesieniu do kwestii reklamowych, nastolatkowie przyzwyczaili się, że prawie wszystkie marki w Internecie starają się ich bawić. Coraz częściej marketerzy zdają sobie sprawę, że w dzisiejszej rzeczywistości „bawienie” młodego użytkownika już nie wystarczy, dlatego posuwają się o krok dalej, zamieniając rozrywkę na przyjaźń, aby być jeszcze bliżej swojego odbiorcy.
Przyjaźń tę zapewniają pojawiający się w komunikacji influencerzy, których młodzi lubią, często podziwiają i nawiązują emocjonalną więź.
Co ciekawe według ekspertów Fullscreen Media, kluczem do sukcesu efektywnego dotarcia do młodych z komunikacją TV może okazać się właśnie wykorzystanie influencerów w spotach telewizyjnych.
Data publikacji: 19.06.2017 r.