wpisz szukaną frazę
Szukaj

Strategia oparta na celebrity marketingu – Dolce & Gabbana

Nowymi ambasadorami zapachu The One D&G została najbardziej znana para bohaterów z serialu telewizyjnego – Emilia Clarke i Kit Harington z „Gry o Tron”. Mimo że współpraca marki z aktorami została ogłoszona już w marcu, D&G czekało z emisją reklam do zakończenia 7. sezonu serialu, przedłużając tym samym zasięg i siłę celebrity marketingu.

Marka Dolce & Gabbana konsekwentnie realizuje w swoich kampaniach strategię celebrity marketingu. Firma zaprasza do współpracy osoby wpływowe, bazując na rozpoznawalności i pozycji ludzi zaangażowanych w promocję. Największą zaletą współpracy ze znanymi osobami jest duża wiarygodność komunikatów.

 

Przypomina to marketing rekomendacji, który koncentruje się wyłącznie na wizerunku i opinii wpływowych ludzi. Potwierdzają to wcześniejsze kampanie marki.

 

Wśród gwiazd w spocie z roku 2013 pt. „Street of Dreams” znaleźli się Matthew McConaughey i Scarlett Johansson, a za kamerą stanął sam Martin Scorsese. Wybór reżysera nie był przypadkowy. Projektanci marki D&G, Domenico Dolce i Stefano Gabbana, zbudowali swoją markę, czerpiąc inspirację z kultury sycylijskiej oraz wpływów katolicyzmu. A charakterystycznym znakiem Scorsese zawsze były elementy wzięte z monochromatycznego kina włoskiego z początku lat 60. W efekcie powstał czarno-biały film, w którym Johansson i McConaughey grają parę dawnych kochanków, którzy spotkali się po latach na ulicach Nowego Jorku.

 

 

W spocie opublikowanym 1. września tego roku, reklamującym nową wodę toaletową Dolce & Gabbana- The One, ambasadorem marki została piękna Emilia Clarke – brytyjska aktorka, odtwórczyni roli Daenerys Targaryen w serialu „Gra o Tron”. 

 

 

4 dni później pojawił się spot The One for Men, w którym główną rolę odegrał Kit Harington- znajomy Emilii Clarke z planu, znany jako Jon Snow.

 

 

„Street of Dreams” z 2013 r. W rolach głównych: Matthew McConaughey i Scarlett Johansson. Reżyseria: Martin Scorsese.

 

Data publikacji: 22.09.2017 r.

Share

Podobne artykuły