wpisz szukaną frazę
Szukaj

Szczerość w kampanii marki motoryzacyjnej

W najnowszej kampanii marka Volkswagen otwarcie nawiązuje do głośnego skandalu z 2015 roku związanego z emisją oleju napędowego, pokazując, jak mocno wpłynął on na wyznaczenie kierunku ich dalszej działalności.

 

Najnowszy spot„Hello Light” jest owocem współpracy Volkswagena z nową agencją kreatywną Johannes Leonardo. Autorzy spotu sięgnęli do muzycznego klasyka z początku lat 60. „The Sound of Silence” w wykonaniu Simon & Garfunkel. Nostalgię widać też mocno w drukowanych materiałach kampanii, które nawiązują do klasycznych reklam Volkswagena z lat 60.

„Nasz największy błąd doprowadził do największej transformacji w historii firmy”- podkreśla w wywiadach Jim Zabel, wiceprezes ds. Marketingu Volkswagena. Spot zamyka wymowne hasło: In the darkness, we found the light i zapowiedź nowego samochodu elektrycznego I.D. Buzza, który pojawi się w 2022 roku.

 

Data publikacji: 14.06.2019 r.

Share

Podobne artykuły