Aktor John Malkovich opowiada jedną z biblijnych przypowieści podczas reklamy półfinałów wydarzenia sportowego w telewizji CBS. W efekcie udaje mu się zmienić scenariusz reklamy na bardziej przekonywujący.
Super Bowl zawsze pokazuje jedne z najlepszych reklam, które nie tylko biją rekordy oglądalności, ale także kreatywności. Tym razem jednak to sam teaser półfinałów AFC Championship Game w telewizji CBS zasługuje na uwagę.
W scenie otwierającej reklamę, John Malkovich dzwoni do swojego agenta, lekko oburzony na scenariusz do reklamy półfinałów AFC Championship Game. W następnej kolejności udaje się do reżysera, który prowadzi próby orkiestry.
Przy akompaniamencie muzyków, aktor przedstawia swoją wizję storytellingu wydarzenia. Zamiast zawiłego monologu, prostą, ale dramatyczną opowieść o Dawidzie i Goliacie, jako odpowiednikach obu drużyn, walczących o udział w Super Bowl.
Teaser został stworzony przez dyrektora kreatywnego CBS Sports Pete Radovicha i nakręcono go zaledwie kilka dni przed meczem. Muzyków poprowadził jeden z najsłynniejszych dyrygentów – Helmut VonLichten.
Data publikacji: 13.02.2018 r.