wpisz szukaną frazę
Szukaj

Temat work-life balance w reklamie

Ikea uważa, że nadszedł czas na przebudzenie. Dzięki nowej reklamie “Feel Alive Again” zachęca nas do tego, abyśmy się zastanowili nad tym, co naprawdę ważne.

 

Szwedzka marka zdecydowała się zabrać głos w ogólnoświatowej debacie poświęconej równowadze między pracą a domem, zapoczątkowanej wypowiedziami Elona Muska w mediach społecznościowych. Życie nie powinno być dedykowane pracy. Wypalenie zawodowe prowadzi do pracy zautomatyzowanej.

 

Agencja reklamowa Ogilvy Dubai stworzyła reklamę dla Ikei w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Spot otwiera sceneria biurowa i późne godziny pracy. Śledzimy ruch głównego bohatera, który wygląda na robota. Jak tylko otwiera swoje drzwi do domu, ogrzewa go ciepłe światło. Nastrój zaczyna się zmieniać. Siada na kanapie i zamyka oczy. Gdy tylko je otworzy – jego twarz nabiera ludzkich rysów. Reklamę kończy hasło: „dom to miejsce, w którym znów czujesz się żywy”.

 

Data publikacji: 07.09.2018 r.

Share

Podobne artykuły