wpisz szukaną frazę
Szukaj

#tv day 2018: Co telewizja ma wspólnego z telewizorem?

Marketerzy coraz częściej zadają sobie pytanie, czy telewizja i telewizor to wciąż to samo? Jak widz definiuje tv we współczesnym świecie ekosystemu mediów?

Dzięki wystąpieniu przedstawicieli plaformy nc+ podczas konferencji tv day poznaliśmy szczegółowe dane na ten temat. Na podstawie case study „Belfer” J. Balicki i M. Szwakopf zaprezentowali,  jak za sprawą jakościowego kontentu, widz potrafi wyjść poza granice telewizora.

 

Pobierz prezentację i sprawdź jak powinniśmy definiować współczesną telewizję. Czy określanie telewizji wyłącznie przez pryzmat emisji liniowej to już uproszczenie? Jak zatem redefiniować telewizję w kontekście widza, który obecnie podąża za kontentem tv nie ograniczając się formą nośnika. Sprawdź!

 

 

Share

Podobne artykuły