Peter Field to najwyższej klasy ekspert marketingu, który spędził 15 lat jako strategiczny konsultant branży reklamowej, a od ponad 20 lat jest konsultantem ds. marketingu.
Analiza efektywności stanowi podstawę wielu jego prac, w tym ważnych tekstów marketingowych i reklamowych: „Marketing in the Era of Accountability”, „The Long & The Short of it”, „Brand Immortality”, „The Link Between Creativity and Effectiveness”, „Selling Creativity Short” oraz rozdziału w książce: „Sage Handbook of Advertising”. Jego ostatnia publikacja „Media in Focus” została wydana w czerwcu 2017 r., we współpracy z Les Binet. Peter jest też współautorem projektu Wharton Future of Advertising. Regularnie pisze i opowiada o skuteczności marketingowej na całym świecie. Jest honorowym członkiem brytyjskiego Instytutu Praktyków Reklamy.
Podczas II edycji konferencji tv day Peter Field zabrał głos w dyskusji o efektywności strategii marketingowej.
Pobierz prezentację “The truth about effectiveness in a changing media landscape” i sprawdź:
– O czym należy pamiętać, by zapewnić skuteczność komunikacji marek w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu mediowym?
– Jakie aspekty są ważne w długofalowym budowaniu siły marek?
– Jaką rolę odgrywają emocje we współczesnym marketingu?
– Jakie są pułapki myślenia krótkoterminowego?
– Które media są efektywne w procesie kształtowania silnej marki?