wpisz szukaną frazę
Szukaj

#tv day 2018: The truth about effectiveness in a changing media landscape

Peter Field to najwyższej klasy ekspert marketingu, który spędził 15 lat jako strategiczny konsultant branży reklamowej, a od ponad 20 lat jest konsultantem ds. marketingu.

Analiza efektywności stanowi podstawę wielu jego prac, w tym ważnych tekstów marketingowych i reklamowych: „Marketing in the Era of Accountability”, „The Long & The Short of it”, „Brand Immortality”, „The Link Between Creativity and Effectiveness”, „Selling Creativity Short” oraz rozdziału w książce: „Sage Handbook of Advertising”. Jego ostatnia publikacja „Media in Focus” została wydana w czerwcu 2017 r., we współpracy z Les Binet. Peter jest też współautorem projektu Wharton Future of Advertising. Regularnie pisze i opowiada o skuteczności marketingowej na całym świecie. Jest honorowym członkiem brytyjskiego Instytutu Praktyków Reklamy.

 

Podczas II edycji konferencji tv day Peter Field zabrał głos w dyskusji o efektywności strategii marketingowej.

 

Pobierz prezentację  “The truth about effectiveness in a changing media landscape” i sprawdź:

 

– O czym należy pamiętać, by zapewnić skuteczność komunikacji marek w dynamicznie zmieniającym się       otoczeniu mediowym?

–  Jakie aspekty są ważne w długofalowym budowaniu siły marek?

– Jaką rolę odgrywają emocje we współczesnym marketingu?

– Jakie są pułapki myślenia krótkoterminowego?

– Które media są efektywne w procesie kształtowania silnej marki?

 

Share

Podobne artykuły