Martin Lindstrom to światowej klasy ekspert i autor wielu bestsellerów z dziedziny marketingu. Jeden ze 100 najbardziej wpływowych ludzi świata wg TIME Magazine.
Doradza takim firmom, jak McDonald’s Corporation, Procter & Gamble, Microsoft Corporation, The Walt Disney Company i GlaxoSmithKline.
Występował w niemal każdej ważnej publikacji, w tym w Wall Street Journal, Newsweek, TIME, The Economist, New York Times, BusinessWeek i The Washington Post. Regularnie współpracuje z NBC’s TODAY Show oraz jest felietonistą Forbesa i CNN.
Najnowsza książka Lindstroma „Small Data” została uznana przez Forbes i magazyn INC za jedną z najlepszych książek biznesowych w 2016 oraz za książkę roku przez Forbes. Small Data jest też bestsellerem New York Timesa i numerem 1 Barnes & Noble. Do tej pory ponad 7 milionów ludzi napisało na Twitterze o zjawisku Small Data.
Podczas II edycji konferencji tv day Martin Lindstrom podzielił się z przedstawicielami rynku reklamowego w Polsce najcenniejszymi insightami, które udało mu się zgromadzić podczas prowadzonych przez siebie badań.
Pobierz prezentację (HASŁO: tvday) i dowiedz się:
– dlaczego dla dobrej interpretacji Big Data potrzebna jest analiza Small Data?
– jaką rolę odegrała analiza insight’ów konsumenckich w najbardziej zwrotnym punkcie rozwoju biznesu firmy LEGO?
– jaki kontent przyciąga młodych do telewizji?
Zobacz relację z wystąpienia Martina Lindstroma „The small data in television. The tiny clues that uncover huge trends in television”:
Data publikacji: 26.03.2018 r.