Raport ReThink TV wykazał, że telewizja daje zdecydowanie najlepsze ROI dla marek w kategorii FMCG w Australii. Z łatwością pokonała video, online display, radio, prasę i reklamę zewnętrzną.
W badaniu przedstawiono, że z każdego zainwestowanego dolara, największy zwrot z inwestycji był w telewizji, bo aż 1,74 dolara, z video 72 centów, z reklamy display tylko 41 centów. Co ciekawe 79 centów było z prasy, a 71 centów z radia, natomiast z reklamy zewnętrznej 62 centów. Poniżej badania ROI dla każdego kanału komunikacji. Reklamodawcy, którzy wydają łącznie ponad 200 milionów dolarów na reklamę rocznie, przekazali agencji badawczej Ebiquity dostęp do surowych danych sprzedaży i kampanii z trzech lat. Udział w badaniu wzięli główni reklamodawcy: Unilever, Pfizer, Lindt, Kimberly-Clark, Goodman Fielder, Sanitarium and McCain. Na podstawie modelowania ekonometrycznego, opublikowano wniosek, że wpływ telewizji utrzymuje się dłużej, w porównaniu do innych typów mediów, co ilustruje wykres poniżej. Dla ważnej i dużej kategorii FMCG są to istotne wnioski, które świadczą o sposobie inwestowania w każde z medium.