wpisz szukaną frazę
Szukaj

#Wykorzystuj muzykę z głową!

Efektywna komunikacja – wnioski z brytyjskiego badania NeuroInsight: #Wykorzystuj muzykę z głową!

Ludzki umysł wykazuje wyższą aktywność, gdy muzyka w spocie reklamowym wzywała do działania. Najlepszym przykład są reklamy, w których treść piosenek odpowiada temu, co dzieje się na ekranie, a także kiedy rytm będzie pasował do wątku przewodniego opowieści.

 

Co ciekawe, kiedy muzyka używana do spotu była recesywna, poziom zaangażowania mózgu na końcu reklamy był niższy niż w przypadkach, gdy w ogóle nie wprowadzono ścieżki dźwiękowej. Przyczyn można szukać właśnie w recesywnym audio, które niepotrzebnie zapycha reklamę i nie przyczynia się do rozwoju narracji i storytellingu.

 

zrzut-ekranu-2016-11-18-o-14-26-46

Share

Podobne artykuły