Zasady jakie należy przestrzegać, aby wzmocnić zawartość treści:
Zainwestuj w wykwalifikowanych producentów. Widzowie nie dają się nabrać i nie będą tracić czasu na źle wyprodukowaną rozrywkę.
Wzbogać strategię dystrybucji o wpływowe kanały. Jedną z potężnych broni w rozpowszechnianiu treści jest dystrybucja peer-to-peer, polegająca współdzieleniu plików przez użytkowników w Internecie.
Jedna metoda nie sprawdzi się dla wszystkich. Video content marketing to nie to samo co reklama w telewizji. To raczej angażowanie klientów za pośrednictwem narracji, niż wpisywanie się w jawną kampanię sprzedażową.
Jeśli nie masz na swoim koncie osiągnięć w rozrywce, nie próbuj rozśmieszać ludzi, zamiast koncentrować się na dostarczaniu pomysłów i informacji. I nie zapominaj o wsparciu prawdziwych ekspertów, aby dostarczali autentyczne i angażujące insighty konsumenckie.
Nie zawsze chodzi o ilości. Ambitne treści będą częściej angażować mniejszą widownię, ale trafią do selektywnej grupy odbiorców; którzy będą chcieli poszukiwać więcej informacji o marce.
Video przewyższa inne pisemne lub graficzne treści. Upewnij się, że marka ma strategię video wbudowaną w content marketing.
Paul MacGregor z Multi Channel Network twierdzi, iż „telewizja weszła do złotej ery treści premium”. Dowiedz się więcej i kliknij.
Źródło: opracowanie własne na podstawie: P. MacGregor „Content has gone full circle”, http://www.adnews.com.au/, dostęp 25.01.2017 r.