Telewizja jest głównym generatorem efektu reklamy, we wszystkich badanych kategoriach. Polskie wyniki badań dla 120 modeli ekonometrycznych reprezentujących 48 marek, w 6 kategoriach przedstawiły: Anna Gałązka, Publicis Media DNA oraz Aneta Zima, Starcom Mediavest Group.
Pobierz prezentację i poznaj rzetelne wyniki, na podstawie badanych hipotez, a tym samym odpowiedzi na pytania:
-jaki jest wpływ inwestycji TV na sprzedaż w porównaniu do wpływu pozostałych elementów marketing-mixu?
-w których kategoriach TV generuje największy wolumen sprzedaży?
-jak kształtuje się efektywność TV na tle innych mediów?
-jaka jest efektywność TV w budowaniu efektów krótko- i długoterminowych?
-czy i jak efektywność TV zmienia się w czasie?
-czy TV wpływa tylko bezpośrednio na KPI marki czy też generuje efekty pośrednie?
-przy jakich założeniach inwestycyjnych TV jest medium najbardziej efektywnym?