Nie tylko Alicja w Krainie Czarów biegnie za królikiem. O2 zachęca, aby każdy zdecydował się iść za swoją ciekawością w nowej odsłonie kampanii #FollowTheRabbit.
W czasach, w których konsumuje się coraz więcej cyfrowych treści, O2 zdecydowało się skierować uwagę widzów na rzeczywiste doświadczenia. Zintegrowana kampania pt. Follow the Rabbit przypomina klientom, że dzięki ofercie Priority, mają okazję przeżyć dreszczyk emocji, czy to poprzez muzykę, sport czy rozrywkę w rzeczywistym świecie. Bo jak przekonuje dostawca usług telekomunikacyjnych z Wielkiej Brytanii, to właśnie te chwile tak naprawdę wzbogacają nasze życie, a nie treści, które konsumujemy na ekranach.
Kampania O2 została zbudowana na koncepcie Alicji w Krainie Czarów oraz niebieskiego królika, który oznacza ciekawość i zaintrygowanie. Kampania aktywowano na wielu kanałach, w tym w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram oraz Snapchat) z hasztagiem FollowTheRabbit. Na potrzeby akcji agencja VCCP stworzyła wersję niebieskiego królika w rozszerzonej rzeczywistości. Dzięki Snapchatowi, po odblokowaniu specjalnie zaprojektowanego obiektywu użytkownicy mogą zobaczyć, jak niebieski królik krąży w ich okolicy, a później biegnie, by ostatecznie zniknąć w norze.
Pierwsza emisja nowej, 120-sekundowej reklamy telewizyjnej ze ścieżką dźwiękową specjalnie przygotowaną przez Chemical Brothers odbyła się 21 lutego i została wyemitowana podczas Brit Awards na ITV.
Data publikacji: 26.03.2018 r.