Wraz z rozwojem sztucznej inteligencji holenderski bank ING przygotował krótki film promujący wartości leżące u podstaw ich Działu Obsługi Klienta.
Film został stworzony przez agencję Rosapark i bierze udział w aktualnej dyskusji na temat automatyzacji w biznesie. Gdy życie staje się coraz bardziej cyfrowe, instytucje finansowe wydają się dążyć do bardziej ludzkiego podejścia do bankowości. Nationwide, HSBC i Lloyds, a teraz ING zdecydowały się na zmianę wizerunku i komunikację, w której to człowiek jest najważniejszy.
ING podkreśla, że mimo iż oferują bankowość cyfrową, nadal jest ona obsługiwana przez prawdziwych ludzi. Sacha Lacroix, dyrektor generalny w Rosapark przekonuje, że „obsługa klienta nie może być zautomatyzowana, ponieważ nic nie jest w stanie zastąpić konstruktywnej i spersonalizowanej rozmowy”.
Reklamę nakręcono w prawdziwym paryskim lokalu ING, a wyreżyserował ją Armand de Saint-Salvy z Tobago Films.
Data publikacji: 24.05.2019 r.