Już od pierwszych sekund reklamy, główna bohaterka podbija serce widzów. Malutka świnka to zwierzątko i skarbonka w jednym. Metafora powierzonych pieniędzy i zasobów, o które się troszczymy. Santander Bank stworzył przemyślany storytelling, który posłużył do opowiedzenia o wartościach firmy.
Zwierzak zgubił się na ulicach wielkiego miasta i próbuje znaleźć drogę do domu, w którym czeka na niego jego właścicielka. Świnka ma trudności z przejściem na drugą stronę ulicy, chodnik okazuje się dużym wyzwaniem i wcale nie jest łatwo wydostać się z uścisków ciekawskich dzieciaków.
Na ratunek przychodzi pracownik banku Santander, który nie tylko skleja świnkę-skarbonkę, ale i zaprzyjaźnia się z małym zwierzątkiem. Razem bawią się i spędzają czas wolny. Do momentu, gdy podczas jednego ze spacerów trafiają na ogłoszenie o zgubieniu świnki.
Dzięki staraniom pracownika banku świnka wraca do domu. Finałowa scena to metafora opieki banku nad klientami i powierzonymi pieniędzmi. Nie tylko na zasadzie pomnażania zasobów finansowych, ale przede wszystkim szacunku. Do klienta i kapitału.
Data publikacji: 02.02.2018 r.