Nowa reklama czekolady Nestlé jest utrzymana w surrealistycznej estetyce. Miejsce akcji, czyli magiczna karuzela, jest metaforą współczesnego życia.
Karuzela w spocie Nestlé nie jest zwykłą atrakcją w parku rozrywki. To trzykondygnacyjna konstrukcja, na którą składają się przedziały zawierające m.in. mieszkanie, miejsce pracy, klub fitness, metro i inne często zatłoczone i hałaśliwe miejsca. Bohaterka filmu przemierza szalony kołowrotek, tęskniąc za kilkoma minutami spokoju… które ostatecznie odnajduje, oczywiście dzięki czekoladzie Nestlé.
Podkład muzyczny spotu to utwór „Stop the world, I want Nestlé!”, wykonywany przez brazylijską piosenkarkę Julie Ramos. Piosenka stanowi odniesienie do musicalu „Stop the World – I Want to Get Off” z 1961 roku.
Reklamę stworzyła brazylijska agencja David São Paulo.
Data publikacji: 31.07.2017 r.