Największym wyzwaniem dla twórców reklam jest uniknięcie przewidywalności i nudy. Ekspertem w zaskakiwaniu odbiorców jest z pewnością szwedzka marka odzieżowa H&M.
Jesienna kampania stworzona z myślą o nowej kolekcji nie schodzi z ust marketingowców i konsumentów. Dlaczego? Topmodelka Naomi Campbell w brawurowy sposób wykonała lip sync do hitu z lat 80. – piosenki duetu Wham „Wham Rap (Enjoy What You Do)”.
Lip Sync to poruszanie ustami do playbacku, a lip sync battle to forma zabawy wymyślona w programie genialnego komika Jimmiego Fallona, w którym prowadzący i zaproszone gwiazdy „śpiewały” wybrane piosenki”. Wygrywała osoba, która wybrała najbardziej zaskakującą i piosenkę i świetnie odegrała swoją rolę. Pomysł lip sync battle był tak popularny, że powstał na jego podstawie osobny program, w którym gościli mi.in. Justin Bieber i Anne Hathaway.
W 30-sekundowym spocie stworzonym przez agencję adam&eveDDB, Naomi Campbell przemierza ulice Tokio w eleganckim garniturze i śpiewa piosenkę (a raczej bardzo przekonywująco synchronizuje się z lecącą w tle muzyką). Dołącza do niej jedna z najpopularniejszych modelek ostatnich sezonów – Adwoa Aboah.
Spot to również hołd złożony Georgeowi Michaelowi. Naomi Campbell wystąpiła już wcześniej w klipie niedawno zmarłego artysty pt. „Freedom”. Towarzyszył jej wtedy koleżanki z branży – Linda Evangelista, Cindy Crawford, Christy Turlington i Tatjana Patitz. Jak sama modelka przyznaje – „uwielbiam karaoke i lip sync, dlatego zrobiłam to z przyjemnością tym razem dla H&M”!
Pełna wersja reklamy:
Data publikacji: 29.09.2017 r.