Według najnowszych szacunków eMarketera, amerykańskie inwestycje w Addressable TV w 2019 roku mogą osiągnąć wartość nawet 3 mld USD. Oznaczałoby to dwukrotny wzrost w porównaniu z rokiem 2017.
Co wpływa na rozwój tego sektora rynku? Możliwości wyświetlania różnych reklam w oparciu o określone kryteria targetowania konsumentów są ciągle głównym motywatorem dla marketerów, wpływając tym samym na rosnący popyt na adresowalne reklamy w TV.
Pojawia się więc pytanie: czy tradycyjny sposób zakupu TV jest zagrożony? Okazuje się, że dla reklamodawców i mediowców, w dalszym rozwoju rynku Addressable TV, ciągle kluczowy będzie koszt dotarcia do wyselekcjonowanych widzów. Prognozy eMarketera na 2019 rok zakładają, że nadal 96% wydatków na reklamy telewizyjne będzie w tradycyjnym modelu, a zaledwie 4% inwestycji w reklamę stanowiły będą reklamy w Addressable TV.
Data publikacji: 29.09.2017 r.