wpisz szukaną frazę
Szukaj

Interaktywne reklamy w TV?

Nieosiągalna wizja czy realne możliwości w zasięgu ręki?
W Wielkiej Brytanii pierwsze w historii interaktywne reklamy, będą możliwe w telewizji już w 2017! Czy będzie to następny krok dający przewagę dla tradycyjnych stacji telewizyjnych?

 

Channel 4 ogłosił kolejne plany ekspansji reklam interaktywnych. Warto podkreślić, że to trzeci największy podmiot na brytyjskim rynku telewizyjnym (po BBC i ITV plc). Jako pierwszy nadawca w Wielkiej Brytanii, uruchomił interaktywne reklamy z Innovid już w 2011 roku, a dwa lata temu wprowadził je na urządzenia mobilne. Pod koniec tego roku, wdraża oprogramowanie, które wykorzystuje dane rejestracyjne podane przez widzów, oglądających kanał na All 4 (darmowy on-demand service). Te informacje pozwalają łączyć inteligentne systemy operacyjne TV i dekoderów (takich jak Roku)  podłączonych do smartfonów, tabletów i komputerów używanych przez widza.

Przyjęta strategia innowacji odpowiada na potrzeby widzów. „Zachowania oglądania telewizji ewoluują z szerszym wyborem platformy treści niż kiedykolwiek wcześniej – ale widzowie wciąż są przywiązani do swojego ulubionego ekranu w telewizji” – skomentował David Amodio, Digital and Creative Leader z Channel 4.

 

Interaktywna reklama może zmienić w przyszłości, zarówno zachowania oglądania telewizji, jak i kupowania produktów na ekranie TV. Dzięki tej innowacji będą możliwe spersonalizowanie treści dla każdego widza, co jest korzystne zarówno dla reklamodawców jak i konsumentów.

 

Jaki będzie przyszłość reklam interaktywnych w telewizji? Z odpowiedzią na to pytanie będziemy musieli poczekać, aż zostaną opublikowane wyniki testów Channel 4.

 

Źródło: http://www.channel4.com/info/press/news/channel-4-to-launch-tvs-first-interactive-adverts

 

Share

Podobne artykuły