wpisz szukaną frazę
Szukaj

Co wpływa na sposób zakupu mediów: rzetelne dane czy nawyki kupujących?

Ludzie z branży reklamowej nie doceniają telewizji, ponieważ ich zwyczaje korzystania z mediów odbiegają znacząco od naturalnych zachowań ogółu populacji. 

To poparta badaniami teza z najnowszego raportu przeprowadzonego w Stanach Zjednoczonych przez Video Advertising Bureau.

 

Są to zazwyczaj ludzie: młodsi, bardziej zamożni, mieszkający w miastach i spędzający więcej czasu w Internecie niż ogół społeczeństwa. W badaniu wzięło udział 254 osób, w tym 71% pracowników agencji  (full service, digital ,domy mediowe) i  29% pracowników marketingu, którzy mają doświadczenie reklamowe.

 

 

artboard-2-copy

 

 

Z badań VAB we współpracy z Research Now  wynika, że:

 

Ludzie z branży reklamowej oglądają telewizję mniej niż dwie godziny dziennie. Podobnie nisko, aczkolwiek błędnie oceniają  poziom konsumpcji telewizji przez resztę społeczeństwa amerykańskiego.

W rzeczywistości dorośli Amerykanie oglądają ponad średnio 4½ godziny telewizji dziennie!
Z danych wynika, że udział konsumpcji video na TV to aż 82% i tylko 2% poprzez smartfon.

 

 

infografika_170522-02

Jaki z tego wniosek?

 

Planowanie i zakup kampanii na podstawie własnego doświadczenia, może znacząco kosztować niedoszacowaną branżę telewizyjną w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie!

 

 

Źródło: Video Advertising Bureau, Research Now, „How the ad community’s media behaviors become America’s norms”, luty 2017.

 

Share

Podobne artykuły