wpisz szukaną frazę
Szukaj

Codzienne zmagania kobiet w reklamie czekolady

Spot AMV BBDO wprowadza nowy slogan: „wybierz przyjemność” i jest to dla marki czekolady Galaxy jeden z największych i najważniejszych kroków w historii.

Wcześniej najbardziej rozpoznawaną kampanią była seria reklam z wizerunkiem Audrey Hepburn, stworzonych przy pomocy obrazów generowanych komputerowo.

Bohaterka spotu w pogoni za obowiązkami, zadaniami i aspiracjami ostatecznie wybiera jednak czekoladę. Nowy spot telewizyjny marki Galaxy właśnie został wyemitowany w Wielkiej Brytanii. W reklamie, którą wyreżyserował Andreas Nilsson, młoda kobieta w sportowym stroju odtwarza szereg scenariuszy – atakuje szklany sufit, czy aspiruje do bycia supermamą. To metafora współczesnego życia, z którą może utożsamiać się wiele kobiet. Czekolada Galaxy okazuje się pomocna w wykonywaniu obowiązków, zadań i zmaganiu się z aspiracjami osobistymi i zawodowymi.

 

 

Data publikacji: 19.08.2019 r.

Share

Podobne artykuły