Najwięksi digitalowi gracze, tacy jak: Google, Facebook i Netflix zdają sobie sprawę, że dzięki uwzględnieniu telewizji w splicie, ROI kampanii reklamowych wzrasta aż o 60%.
Jak wynika z najnowszych publikacji, marki te wydają na komunikację w TV prawie 60% swoich budżetów marketingowych.
Co ciekawe, ciągle skala dotarcia telewizji na amerykańskim rynku jest niezaprzeczalna.
Reklamy TV docierają do 85% amerykańskich dorosłych widzów i średnio oglądają oni 73 minut reklam TV dziennie.
Za skalą podążają efekty: jak wynika z analiz, zwrot z jednego miliona dolarów zainwestowanego w kampanię telewizyjną bedzie 7 razy większy niż w przypadku „paid search” i 5 razy większy niż dla kampanii displayowej.
Wnioski te potwierdzają również marketerzy spoza digitalowej branży, mocno inwestujący do tej pory w kampanie internetowe. Chief Marketing Officer Coca Coli podkreśla: „Oczywiście, digital jest ważny, ale efektywność reklam telewizyjnych jest niezaprzeczalnie istotna dla naszego biznesu. Do tej pory oferuje najlepsze ROI ze wszystkich kanałów reklamowych.”
Źródła:
Data publikacji: 24.07.2017 r.