wpisz szukaną frazę
Szukaj

3 scenariusze przyszłości reklamy telewizyjnej

Krajobraz mediów dynamicznie zmienia się pod wpływem nowych technologii. Jaką rolę odgrywać będzie telewizja w najbliższej przyszłości?

Eksperci z RocketFuel uważają, że telewizja jako medium nadal będzie stanowić fundament komunikacji reklamowej. Jednak może przybierać różne formy w zależności od perspektywy czasowej.

 

 

2017: Telewizja vs. Internet

 

multiple-screens-1

Kontekst

Marketerzy inwestują w kampanie w Internecie, aby zwiększyć zasięg realizowanych kampanii w telewizji.

Wyzwanie

Reklamodawcy ryzykują marnotrawstwo i rozdrobnienie wydatków reklamowych, jeśli nie zbadają duplikacji kontaktów pomiędzy emisją reklam w TV i w Internecie.

Rozwiązanie

Analizowanie danych  za pomocą dostępnych narzędzi w celu optymalnej emisji reklam.

 

Rok 2020: Różne ekrany

 

multiple-screens-2

Kontekst

Pomimo zwiększenia liczby ekranów, telewizja linearna prawdopodobnie pozostanie głównym sposobem dotarcia do masowej widowni.

Wyzwanie

Widzowie coraz częściej nie będą rozróżniać, w którym medium mieli kontakt z daną reklamą.

Rozwiązanie

Zaawansowane dane  analityczne: gdzie i kiedy były wyświetlane reklamy, zmniejszą przypadkową duplikację kontaktów.

 

Rok 2027: Rzeczywistość 1:1

 

multiple-screens-3

Kontekst

Planowanie kampanii będzie coraz bardziej złożone, fragmentaryczne i zindywidualizowane.

Wyzwanie

W jaki sposób dostosować reklamy do indywidualnych potrzeb, biorąc pod uwagę: treść reklam, czas, lokalizację i inne możliwości kontaktu z odbiorcami?

Rozwiązanie

Wieloetapowa komunikacja w czasie rzeczywistym umożliwi modyfikację zindywidualizowanej reklamy w przeciągu kilku sekund, w zależności od  reakcji użytkownika.

 

 

Źródło: Adweek Content Studio/ Rocket Fuel, How AI Will Drive the Future of TV Advertising

Animacje: James Provost 

 

 

Data publikacji: 12.06.2017 r.

 

Share

Podobne artykuły